یزدفردا:سرپرست پلیس فتا استان يزد از بازگرداندن وجه 3 ميليارد ريالي به حساب شاکي توسط مرکز فوريت هاي سايبري پليس فتا خبر داد.  

سرهنگ "حسن ابوالحسینی" در تشريح اين خبر گفت: در تشريح اين خبر گفت: در پي مراجعه يکي از شهروندان به مرکز فوريت هاي سايبري با موضوع هک همراه بانک خود از طريق بروزرساني اپليکيشن همراه بانک از طريق جستجو در گوگل و هدايت به سايت جعلي و برداشت غيرمجاز از حساب بانکي به مبلغ 3 ميليارد ريال، موضوع در دستور کار مرکز فوريت‌هاي سايبري پليس فتا استان يزد قرار گرفت. 

اين مقام انتظامي ادامه داد: با اقدام سريع مرکز فوريت‌هاي سايبري پليس فتا استان، مبلغ سرقت شده که در چندين حساب جابجا شده بود مسدود و مبلغ 3 ميليارد ريال به حساب شاکي عودت داده شد. 

سرپرست پلیس فتا استان خاطرنشان کرد: شهروندان دقت داشته باشند که براي جلوگيري از برداشت غيرمجاز از حساب بانکي بر روي موبايل خود آنتي ويروس نصب کنيد و به هيچ وجه اپليکيشن‌ها به خصوص همراه بانک خود را را از منابع نامعتبر دانلود و نصب نکنيد. 

ابوالحسینی خاطرنشان کرد: درصورتي‌ که با چنين مواردي برخورد کردند موضوع را سريعاً از طريق سايت پليس فتا به نشاني www.cyberpolice.ir ويا با شماره تلفن 096380 تماس و با کارشناسان مرکز فوريت هاي سايبري پليس فتا در ميان بگذارند

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا